Péče o pleť v zimních měsících

Péče o pleť v zimních měsících

22. 1. 2020

Ačkoliv je leden a silné mrazy ještě nedorazily, přesto je nejvyšší čas začít pleti věnovat trošku jinou péči než v létě. Chladné počasí a studený vítr pokožce vůbec nesvědčí, stejně tak jako přechody z vytopených domovů do venkovního prostředí.

Kosmetická doporučení

   V první řadě je potřeba dodat pleti výživu a hydrataci, s jejichž pomocí předejdeme vysušování a tvorbě nevzhledných šupinek. Tyto denní krémy doporučujeme všem ženám bez rozdílu věku, ale úplně nejvíc těm, které mají pokožku citlivou na vnější podněty. Jedině takto se můžete vyhnout červenání kůže, svědění a důslednou péčí i zabránit vzniku nepříjemného ekzému. Nadmíru vhodný je přípravek  Ein Gedi minerální hydratační denní krém. Stačí nanést malé množství, ale velmi důležitá je pravidelnost.

→   Péče o pleť se týká i očního okolí, které je pokryto extra jemnou kůží, a je tedy i nejvíce citlivé na chlad i další vnější podněty. Pro jeho ošetření doporučujeme Ein Gedi minerální oční krém. Pravidelná péče pomůže udržet kůži vláčnou a tím omezí vznik vrásek kolem očí.

   V zimě rovněž nesmíme zapomínat na kvalitní čistící pleťové mléko, které pokožku vyčistí a připraví k nanesení krému. Vhodné je čistící mléko, jež je součástí sady Zvýhodněná sada s čistícím pleťovým mlékem. Rozhodně není dobré v zimě omývat obličej horkou vodou, protože ta nám otevírá kožní póry a pleť se stává ještě citlivější a zranitelnější.

Vhodná kosmetika je velice cenným pomocníkem k dokonalému vzhledu pleti, ale bez několika dalších splněných kroků, to nikdy ono nebude.

Poslední tři krůčky k dokonalosti

  1. SPÁNEK – doporučovaných 7-9 hodin spánku podpoří váš vzhled, imunitu i psychiku. Navíc nebudete mít nevzhledné kruhy pod očima a budete se cítit odpočata a svěží.
  2. VITAMÍNY – jsou přes zimu stejně nebo i více potřebné než v létě. I přesto, že u nás zahrádky zejí prázdnotou, vyrazte do obchodu a i v zimě si pravidelně dopřávejte: červenou řepu, mrkev, brokolici, cibuli, česnek, jablka a citrusové plody. A nezapomínejte na vlašské ořechy, které obsahují zdravé tuky a antioxidanty. Stačí každý den sníst pět a účinek se dostaví.
  3. POHYB – i když se nám v zimě mnohdy nechce ani vylézt z postele, vězte, že i pohyb je moc důležitý. Minimálně krátké procházky třeba s vaším psím kamarádem. Venku se vám okysličí tělo i hlava, stres bude tentam a vy budete spokojená a dobře naladěná.